Jump to content

Famous IRC quotes


3NIGM4

Recommended Posts

You can find more @ www.bash.org

#23396 +(25222)- [X]

<Donut[AFK]> HEY EURAKARTE

<Donut[AFK]> INSULT

<Eurakarte> RETORT

<Donut[AFK]> COUNTER-RETORT

<Eurakarte> QUESTIONING OF SEXUAL PREFERENCE

<Donut[AFK]> SUGGESTION TO SHUT THE FUCK UP

<Eurakarte> NOTATION THAT YOU CREATE A VACUUM

<Donut[AFK]> RIPOSTE

<Donut[AFK]> ADDON RIPOSTE

<Eurakarte> COUNTER-RIPOSTE

<Donut[AFK]> COUNTER-COUNTER RIPOSTE

<Eurakarte> NONSENSICAL STATEMENT INVOLVING PLANKTON

<Miles_Prower> RESPONSE TO RANDOM STATEMENT AND THREAT TO BAN OPPOSING SIDES

<Eurakarte> WORDS OF PRAISE FOR FISHFOOD

<Miles_Prower> ACKNOWLEDGEMENT AND ACCEPTENCE OF TERMS

#4281 +(23696)- [X]

<Zybl0re> get up

<Zybl0re> get on up

<Zybl0re> get up

<Zybl0re> get on up

<phxl|paper> and DANCE

* nmp3bot dances :angry:-<

* nmp3bot dances :P|-<

* nmp3bot dances :fear:/-<

<[sA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet

#5273 +(23596)- [X]

<erno> hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is.

#99060 +(20297)- [X]

t0rbad> so there i was in this hallway right

BlackAdder> i believe i speak for all of us when i say...

BlackAdder> WRONG BTICH

BlackAdder> IM SICK OF YOU

BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES

BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY

BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES

BlackAdder> IN FACT

BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW

BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE

BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG

*** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.*

*** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( )

t0rbad> so there i was in this hallway right

CRCError> right

heartless> Right.

r3v> right

#244321 +(16762)- [X]

<Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars

<Cthon98> ********* see!

<AzureDiamond> hunter2

<AzureDiamond> doesnt look like stars to me

<Cthon98> <AzureDiamond> *******

<Cthon98> thats what I see

<AzureDiamond> oh, really?

<Cthon98> Absolutely

<AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2

<AzureDiamond> haha, does that look funny to you?

<Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as *******

<AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that

<Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as *******

<AzureDiamond> awesome!

<AzureDiamond> wait, how do you know my pw?

<Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw

<AzureDiamond> oh, ok.

#5300 +(15968)- [X]

<tatclass> YOU ALL SUCK DICK

<tatclass> er.

<tatclass> hi.

<andy\code> A common typo.

<tatclass> the keys are like right next to each other.

#287414 +(14929)- [X]

<DeadMansHand> haha, last night, me and pete went out to celebrate his engagement and got hugely drunk

<DeadMansHand> we got this great idea to bury eachother in the sand close to the water and see who would chicken out first

<DeadMansHand> took about a half hour, but the water got up to my face so i freaked and got out

<DeadMansHand> i looked around for pete and he must've chickened out before me and stumbled home or something heh

<DeadMansHand> What'd he say when he woke up this morning?

<Thirteen-> uhh.. he hasn't come home yet.. i thought he was staying with you?

<DeadMansHand> holy fuck.

<DeadMansHand> i fucking hope im wrong about what im thinking right now

<DeadMansHand> im fucking going back to the beach to make sure

<DeadMansHand> if he gets home, call me, i don't want to be worrying about this

<Thirteen-> will do. you better hope he's not still buried, you'll be in deep shit.

quit: (DeadMansHand)

<Tyran> wtf? pete came home last night you fuck. Ken's going to be worrying about this shit all day

<Thirteen-> haha yea, but it will be fun while it lasts

join: (PeteRepeat) ([email protected])

<PeteRepeat> fucking ken

<PeteRepeat> ken... that fucker buried me in the sand last night, i ran off about 5 minutes to it, left him there to be an idiot

<quiqsilver> pete, ken didn't come back last night, i thought he was with you.

<PeteRepeat> oh fuck.

<PeteRepeat> if ken shows up, make sure he doesn't know that im at the beach digging for his body. i don't want him to think i care or anything.

quit: (PeteRepeat)

<Thirteen-> rofl. Those 2 are going to get a huge surprise when they meet at the beach.

<Tyran> i can't beleive how perfect their timing was

#99835 +(13941)- [X]

<Guo_Si> Hey, you know what sucks?

<TheXPhial> vaccuums

<Guo_Si> Hey, you know what sucks in a metaphorical sense?

<TheXPhial> black holes

<Guo_Si> Hey, you know what just isn't cool?

<TheXPhial> lava?

#207373 +(12480)- [X]

<anamexis> oh man

<anamexis> I was opening a coke, right

--> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind

<anamexis> and it exploded

<anamexis> ALMOST all over my keyboard

<anamexis> but I got it away just in time

<-- Beefpile has quit (sick fuckers)

<anamexis> :<

#5775 +(11976)- [X]

* ab is away - gone, if anyone talks in the next 25 minutes as me it's bm

being an asshole -

<ab> HAHAHA DISREGARD THAT, I SUCK COCKS

#4753 +(11658)- [X]

<xterm> The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

#414593 +(11047)- [X]

DragonflyBlade21: A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

#23601 +(10443)- [X]

<mage> what should I give sister for unzipping?

<Kevyn> Um. Ten bucks?

<mage> no I mean like, WinZip?

#258908 +(10106)- [X]

<Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours.

<ChrisLMB> : If any of my employees did that they'd be fired instantly.

<Ben174> : Where u work?

<ChrisLMB> : I'm the CTO at LowerMyBills.com

*** Ben174 ([email protected]) Quit (Leaving)

#330261 +(9830)- [X]

<i8b4uUnderground> d-_-b

<BonyNoMore> how u make that inverted b?

<BonyNoMore> wait

<BonyNoMore> never mind

#405221 +(9762)- [X]

<T-Wolf> man, my girlfriend left me for some faggot named robert

<RdAwG20> you don't live in Hope mills do you?

<T-Wolf> ya, why man?

<RdAwG20> lol, just wondering, was her namne alisson?

<T-Wolf> you mother fucker

#21516 +(9550)- [X]

<turno> I want to fuck Michelle's brains out with my huge fucking cock, over and over again .. and then her sister can come and join us too.

<Seeker> Err turno, your mom reads the quotes on bash.org?

<turno> I'll fucking KILL YOU! !

<Seeker> Your mom does work for the church ? If she reads what you just said she'd be pretty angry right?

<turno> Dude you have no fucking clue, don't seriously... you'd be ruining my life.

<Seeker> Don't worry, I won't post it.

[Privmsg] <Seeker> Hey dude, I'm gonna paste something - will you post it on bash.org?

[Privmsg] <opiate> the turno thing? haha you fucking bastard!!

[Privmsg] <Seeker> hehe his mom's gonna fucking kill him, drag him to that church they go to and get the priest to sodomise him.

[Privmsg] <opiate> yeah and then he's gonna come fucking kill us, still I reckon it's worth it;)

[Privmsg] <turno> You're not gonna post it are you ? Please don't .. I'm begging you.

[Privmsg] <Seeker> I'm not gonna post it:) and even if I did she'd never know that your nick turno was her son Michael Savu .

[Privmsg] <turno> *phew* spose you have a point

#349567 +(9330)- [X]

Rabidplaybunny87: Okay, so my neighbors officially hate me

GarbageStan23: why?

Rabidplaybunny87: Well, me, david and andrew were having a bonfire in the backyard, and we were making s'mores and all... and suddenly we here sirens, and see a firetruck turn into the street in front of us.

Rabidplaybunny87: So we all went running to see what was up, and our neigbor's house was on fire!

GarbageStan23: oh shit!

Rabidplaybunny87: Yeah, and when we got there, the wife was crying into her husbands arms, and we were just kinda standing there, and then she saw us, and then like for 10 seconds, gave us the dirtiest look ever

Rabidplaybunny87: Turns out, we were still holding our sticks with marshmallows on it, watching the fire....

Rabidplaybunny87: talk about bad timing...

#104052 +(9245)- [X]

<NES> lol

<NES> I download something from Napster

<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done

<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"

<NES> "getting my song back fucker"

#178890 +(8980)- [X]

*** Now talking in #christian

-Word_of_God- Welcome Abstruse to #christian I am a Bible Bot. For more info type: /msg Word_of_God !info

<Abstruse> !kjv numbers 22:21

<Word_of_God> Numbers 22:21 -- And Balaam rose up in the morning, and saddled his ass, and went with the princes of Moab. - (KJV)

*** SageRider sets mode: +b *!*@c211-30-208-111.rivrw3.nsw.optusnet.com.au

*** Word_of_God was kicked from #christian by SageRider (Please dont Swear)

<Abstruse> I know I'm never going to be able to come back in this channel again after this, but damn was it worth it to see that...

#9322 +(8944)- [X]

<tag> Ouroboros: lets play Pong

<Ouroboros> Ok.

<tag> | .

<Ouroboros> . |

<tag> | .

<Ouroboros> . |

<tag> | .

<Ouroboros> | .

<Ouroboros> Whoops

#261501 +(8861)- [X]

<jeebus> the "bishop" came to our church today

<jeebus> he was a fucken impostor

<jeebus> never once moved diagonally

#9501 +(8752)- [X]

<AgentSmith> It seems you have been leading two lives, Mr. Anderson. In one life, you are Robert Anderson, assistant cook at a Jack in the Box in Mesquite....in the other...you go by the chat alias "Randerson"...spreading homosexual propoganda, lying, and being a generally immature pest...

<AgentSmith> One of these...has a future.

<Randerson> LMAO OMFG where's the phone, I have to tell Dean about this

<AgentSmith> How can you use the phone when you cannot...speak?

*** AgentSmith sets mode: +m

#104383 +(8728)- [X]

bloodninja: Baby, I been havin a tough night so treat me nice aight?

BritneySpears14: Aight.

bloodninja: Slip out of those pants baby, yeah.

BritneySpears14: I slip out of my pants, just for you, bloodninja.

bloodninja: Oh yeah, aight. Aight, I put on my robe and wizard hat.

BritneySpears14: Oh, I like to play dress up.

bloodninja: Me too baby.

BritneySpears14: I kiss you softly on your chest.

bloodninja: I cast Lvl. 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.

BritneySpears14: Hey...

bloodninja: I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 chicken of the Infinite.

BritneySpears14: Funny I still don't see it.

bloodninja: I spend my mana reserves to cast Mighty F*ck of the Beyondness.

BritneySpears14: You are the worst cyber partner ever. This is ridiculous.

bloodninja: Don't f*ck with me bitch, I'm the mightiest sorcerer of the lands.

bloodninja: I steal yo soul and cast Lightning Lvl. 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl. 2 Druid.

BritneySpears14: Don't ever message me again you piece of ****.

bloodninja: Robots are trying to drill my brain but my lightning shield inflicts DOA attack, leaving the robots as flaming piles of metal.

bloodninja: King Arthur congratulates me for destroying Dr. Robotnik's evil army of Robot Socialist Republics. The cold war ends. Reagan steals my accomplishments and makes like it was cause of him.

bloodninja: You still there baby? I think it's getting hard now.

bloodninja: Baby?

--------------

BritneySpears14: Ok, are you ready?

eminemBNJA: Aight, yeah I'm ready.

BritneySpears14: I like your music Em... Tee hee.

eminemBNJA: huh huh, yeah, I make it for the ladies.

BritneySpears14: Mmm, we like it a lot. Let me show you.

BritneySpears14: I take off your pants, slowly, and massage your muscular physique.

eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.

BritneySpears14: What the f*ck, I told you not to message me again.

eminemBNJA: Oh ****

BritneySpears14: I swear if you do it one more time I'm gonna report your ISP and say you were sending me kiddie porn you f*ck up.

eminemBNJA: Oh ****

eminemBNJA: damn I gotta write down your names or something

#125283 +(8653)- [X]

<Jeedo> hey baby, whats up?

<Indidge> umm....nothing?

<Jeedo> So....want me to like come over today so we can fuck?

<Indidge> Wait....did you want to speak to my daughter?

<Jeedo> Yes Mrs.Miller.. :-/

#25464 +(8638)- [X]

<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

<SpaceRain> That's only 2 types of people, kow.

<SpaceRain> STUPID

#171987 +(8461)- [X]

<Th3No0b> Im going to be the next hitler

<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown

<RageAgainsttheAmish> why the clown

<Th3No0b> See? no one cares about the jews

<RageAgainsttheAmish> lmao

#8814 +(8451)- [X]

<Night-hen-gayle> I gotta go. There's a dude next to me and he's watching me type, which is sort of starting to creep me out. Yes dude next to me, I mean you.

#142934 +(7834)- [X]

docsigma2000: jesus christ man

docsigma2000: my son is sooooooo dead

c8info: Why?

docsigma2000: hes been looking at internet web sites in fucking EUROPE

docsigma2000: HE IS SURFING LONG DISTANCE

docsigma2000: our fucking phone bill is gonna be nuts

c8info: Ooh, this is bad. Surfing long distance adds an extra $69.99 to your bill per hour.

docsigma2000: ...!!!!!! FUCK FUCK FUCK

docsigma2000: is there some plan we can sign up for???

docsigma2000: cuz theres some cool stuff in europe, but i dun wanna pauy that much

c8info: Sorry, no. There is no plan. you'll have to live with it.

docsigma2000: o well, i ccan live without europe intenet sites.

docsigma2000: but till i figure out how to block it hes sooooo dead

c8info: By the way, I'm from Europe, your chatting long distance.

** docsigma2000 has quit (Connection reset by peer)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...