Jump to content

member posts


Guest Jdawg

Recommended Posts

I havent been a member very long. I have been visiting this site for prolly 5 to 6 months. I joined as a member because I finally got caught up enough to have time to post frequently but I have found that now not that many members have frequent posts. This is my favorite site. even though I am a noob here doesnt mean that I am a noob in every instance and I am willing to help in every way that i can. nsane this site is set up better than any other site that I have visited I am not speaking to you, your staff, your moderators, or any other site personell. I just dont understand why more members dont make more posts. if you are a member that means you should visit and post frequently!!!

Thank You Just wanting any response I can get.

PS; please post all responses no pm's on this topic please

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 16
  • Views 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Its like that with big forums. Lots of people register but never post. I am a admin of a forum (free) which only has 26 people and almost all of them are active.

Link to comment
Share on other sites

I havent been a member very long. I have been visiting this site for prolly 5 to 6 months. I joined as a member because I finally got caught  up enough to have time to post frequently but I have found that now not that many members have frequent posts. This is my favorite site. even though I am a noob here doesnt mean that I am a noob in every instance and I am willing to help in every way that i can. nsane this site is set up better than any other site that I have visited I am not speaking to you, your staff, your moderators, or any other site personell. I just dont understand why more members dont make more posts. if you are a member that means you should visit and post frequently!!!

Thank You Just wanting any response I can get.

PS; please post all responses no pm's on this topic please

<{POST_SNAPBACK}>

4 veiws but no posts if you veiw please post ;)

Link to comment
Share on other sites

The core members do a lot of posting...for me that whats matters..

If others do not have a point of view on a particular topic..y would they post..

Now we cant force them to post is it...

Link to comment
Share on other sites

Guest sadhubaba

I havent been a member very long.

i apologise that i am not able to post regularly. I do not have a computer of mine. :D

I get access to computer only a few times a week. I shall try my best to post, but please excuse me if I can not.

I thank all the Admin and his helpers as well as members for all tthe help. :D

Your forums are very good. :D

Thanks

Link to comment
Share on other sites

SacredCultivator

Well I do visit this site on a daily basis and I only post on threads that I have some relevance to me, or I like the subject, but yeah I do try to post every now and then, especially when I need help (And thanks to everyone that has helped me). BUt yeah I agree that most forums have Registered Users but they rarely post... There are a few, FEW forums that I am registered to but never post in, but I don't need to as those were to just see how the forums were like, and I didn't like it so I 'quit' them.

Link to comment
Share on other sites

The core members do a lot of posting...for me that whats matters..

If others do not have a point of view on a particular topic..y would they post..

Now we cant force them to post is it...

Second to it and post what is important or you don't have answer or don't know about something. So the point is don't post a junk.

Keep this forum clean and neat.

Link to comment
Share on other sites

The core members do a lot of posting...for me that whats matters..

If others do not have a point of view on a particular topic..y would they post..

Now we cant force them to post is it...

Second to it and post what is important or you don't have answer or don't know about something. So the point is don't post a junk.

Keep this forum clean and neat.

yes i agree...why post for the sake of posting.... sometimes i post quite a bit and others not so much.... usually when i post it is because i have someting to say that is good.....sometimes just to be funny too....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Yeah I have recently found that sometimes you get buisy and dont have time to post .

Or people are just too damn lazy to post. :)

Link to comment
Share on other sites

SacredCultivator

Haha man there are days when I feel like that, just too lazy to post.

Other times it is cause I just don't have anything to say upon the presented Topics.

But none the less a post is a post.

Link to comment
Share on other sites

Yeah I have recently found that sometimes you get buisy and dont have time to post .

Or people are just too damn lazy to post. :lol:

Yeah that too!

Link to comment
Share on other sites

Either that or like someone above said, you are too busy to do so. I used to post more often than I do now, but I have other things that take much of my time and don't even come here that often anymore.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...